Säkert och miljövänligt med digital brevlåda

Med en digital brevlåda kan du ta emot och betala dina räkningar från oss snabbt, säkert och smidigt.

Från och med hösten 2018 kan du ta emot dina fakturor från oss till den digitala brevlådan Kivra, som ersätter en hel del pappersdokument som du annars hade fått per post.

Som användare av Kivra får du smidigt dina försändelser från företag och myndigheter som är anslutna till tjänsten in i din inkorg och kan lagra dem för att i efterhand ta fram vid behov. Det finns redan tusentals företag som är anslutna till Kivra, bland annat Vattenfall, E.ON, Collectum, Skatteverket, Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan med flera.

Har du en digital brevlåda hos Kivra redan idag?

Bra! Efter den 1 november kommer din faktura från oss automatiskt att gå till din digitala brevlåda i Kivra om du tidigare fick hem den i pappersform.

Du kommer att få en e-postavisering när du får en försändelse i Kivra. Därför är det viktigt att du loggar in och kontrollerar att dina kontaktuppgifter stämmer.

Har du en fråga?

Vill du ha personlig hjälp?

Har du frågor? Vi hjälper dig. Ring oss på 016-710 23 00