Till sidans huvudinnehåll
Servicearbetare felsöker

Gör en felanmälan

Är du utan ström? Eller har ditt vatten blivit missfärgat? Du kan felanmäla driftstörningar för alla våra tjänster dygnet runt.

Om du bor i en villa och vill felanmäla ett avbrott eller driftstörning som rör Elnät, Fjärrvärme eller Vatten och avlopp så är det till oss du ska vända dig. Bor du istället i en lägenhet är det i första hand din hyresvärd eller bostadsrättsförening som du ska kontakta. Om det visar sig vara ett fel på vårt nät gör de i sin tur en felanmälan till oss.

Så felanmäler du

Felanmälningar kan göras dygnet runt till 016-10 60 60. Om ditt ärende inte är brådskande kan du även mejla in ditt ärende till kundservice@eem.se.

Felsök hemma på egen hand

Om du har strömavbrott, gör först en felsökning hemma hos dig innan du ringer och felanmäler. Följ gärna vår guide för felsök i hemmet. Har du gjort en felsökning och fortfarande inte har el så är du alltid välkommen att höra av dig till vår felanmälan.

Aktuell driftinformation

Aktuell driftinformation

Håll dig uppdaterad om planerade och pågående driftstörningar.