Får vi bjuda på en kaka? På eem.se använder vi cookies för att din upplevelse ska bli så bra som möjligt. Genom att fortsätta använda vår webbplats accepterar du att cookies används. Läs mer om cookies.

Gör en felanmälan

Är du utan ström? Eller har ditt vatten blivit missfärgat? Du kan felanmäla driftstörningar för alla våra tjänster dygnet runt.

Om du bor i en villa och vill felanmäla ett avbrott eller driftstörning som rör Elnät, Fjärrvärme eller Vatten och avlopp så är det till oss du ska vända dig. Bor du istället i en lägenhet är det i första hand din hyresvärd eller bostadsrättsförening som du ska kontakta. Om det visar sig vara ett fel på vårt nät gör de i sin tur en felanmälan till oss.

Felanmälningar kan göra dygnet runt till 016-710 23 00. Om ditt ärende inte är brådskande kan du även mejla in ditt ärende till kundservice@eem.se

Aktuell driftinformation

Håll dig uppdaterad om planerade och pågående driftstörningar för Fjärrvärme, Elnät samt Vatten och Avlopp.

Har du en fråga?

Vill du ha personlig hjälp?

Har du frågor? Vi hjälper dig. Ring oss på 016-710 23 00